Ter ondersteuning van de schoolkorfballessen kunnen verenigingen workshops, scholingen en korfballessen door partners aanvragen.
Workshop schoolkorfbal

Wat kan schoolkorfbal voor jouw vereniging betekenen? Bestuurders en commissies van verschillende verenigingen wisselen tijdens deze workshops kennis en ervaring uit, onder leiding van projectleider schoolkorfbal Leon Simons.

Scholing schooltrainer

Schoolkorfballessen geven is niet hetzelfde als training geven aan een korfbalteam. Niet alleen door niveauverschillen, maar ook door het verschil in dynamiek. Deze scholing leidt je op tot SchoolTrainer, primair gericht op lessen korfbal op de basisschool en andere schoolkorfbalactiviteiten.

Korfballessen door partners knkv

Geen eigen trainers, (gym)docent of combinatiefunctionaris beschikbaar, maar wil je wel kennismakingslessen schoolkorfbal bieden? Huur dan één van de partners van het KNKV in. Zij hebben alle kennis en expertise in huis om kwalitatief goede lessen in te vullen. De tarieven zijn gelijk, het is alleen nog een kwestie van jullie agenda’s afstemmen.

Populaire downloads

Toolkit schoolkorfbal